Shopping och lite kaos.

Blev lite moster-shopping idag. Jag bara slant. Kläderna hängde där så oskuldsfulla på sina hängare, och sen så bara ramlade jag över dem, och då sa de att de villa följa med mig hem. Hemsk vore jag om jag inte löd.

Lila och grönrandig body, ”cirkusdräkt” och ett par coola brills!

Sen kom jag hem till detta:


Så då stängde jag dörren, satte på kaffe och parkerade mig framför datorn. Det är där jag sitter nu. Och jag tänker sitta här till jag är redo och ta mig an klädmonstret som lurar innanför sovrumsdörren.

4 responses to “Shopping och lite kaos.

  1. HA HA HA!!! Gillar den översta bilden bäst ;)
    Snacka om klädhög. Det är ju värre än hemma hos mig ;) Du gjorde rätt i att stänga dörren, det är det som är bra när man har fler än ett rum. Man kan välja lite.
    Och vad cool han kommer bli i sin clowndräkt med coola brillorna till. Ha ha, lilla sötnosen…

    Kram

    • I know!

      Men nu är den borta =) Så nu slipper jag ånga över det och kan ägna min ångest åt resten av lägenheten.

      Och han kommer lätt bli coolaste ungen i stan =)

      Kram!

  2. Barnkläder är så himla sööööta. Jag förstår att du stängde dörren… Hihi, känns som om du hade en tornado hemma :)
    Kram

Kommentera

