Fri som en fågel.

Så gött det är att ha båda armarna i bruk igen. Sju veckor i gips räcker nog. Jag har ju ett liv att leva! Inte helt självklart ska jag säga er.

Stryker gardiner och inser att jag använder min gammelfarmors strykjärn och min mormors gardiner. Generationer.

Liksom en pappa och sin nyfödde son, min systerson.

6 responses to “Fri som en fågel.

  1. Vilken fin bild på far och son.. Och jag känner ingen annan som gipsar av dig själv bara sådär;) förstår att det är skönt! Kraam

    • Nej, det är nog inte så många som gör det – gipsar av sig själva. Å andra sidan så är det inte så många som är som jag heller ;) KRam!

  2. Stort grattis till din nyvunna frihet :-D! Ljuvlig bild…blir lite tårig i ögonen här :´)!

  3. Underbar bild. Och klart du ska leva livet :) Räcker det så räcker det, det vet du själv bäst.

    Kram

Kommentera

