En granne jag tycker om!

Nu sitter jag på altanen och lapar sol och kaffe. Det tycker jag också om.

4 responses to “En granne jag tycker om!

  1. Jag tror jag flyttar dit. Seriöst. Med den utsikten in på husknuten. Kan det bli bättre?? Vilken tur du haft, underbart.
    Kommer gärna förbi igen o lapar sol (och kaffe…sch…säg inget…)

    • Hahaha, såklart du ska ha kaffe! Det är inte mänskligt att leva utan kaffe ;) Och jag lovar att inte skvallra =)

      Du är välkommen vilken dag som helst, har haft det helt underbart här i eftermiddag =)

      Kramar!

Kommentera

