Godmorgon maj.

Såklart vi firar den ankomna vårmånaden med en liten lyxfrulle. Medan solens strålar glittrar. Jag tror minsann att jag vill att det alltid ska vara såhär, soligt och varmt. Det mår jag bra utav.

Igår grillade jag, Marie och L vid havet. Gottigt och mysigt. En alldeles lagom Valborg. Grillat, havet, vin, mysiga människor och sommarkänsla.

Jag vaktar brödet med mitt liv. Man vill ju inte bli utan liksom…

Annars verkar jag drabbats av någon allvarlig form utav ”non-blogging-bacteria”. Men som tur är så verkar den ge med sig. Nu ska jag ta mitt morgon-kaffe och sätta mig på balkongen, läsa färdigt den härliga boken och njuta av fågelkvitter och morgontystnad.

2 responses to “Godmorgon maj.

  1. Åh nej, inte en till diagnos. Hoppas den går över fort, det måste nog vara en av de värsta tror jag… Snyggt att du vaktar brödet sådär, ha ha :)
    Det var supermysigt och jag är glad att jag orkade. Nu är jag dock helt slut…

    Kram

  2. Härliga bilder! Blir så himla sugen på jordgubbar…

    Svar: Ja, den flaxar väl omkring rätt precis ovanför dig också… Såg ut som den snävade in sitt område en hel del för ett tag sedan, till gården precis bredvid våran… den första vita gården från vårt håll sett, alltså… Lade du märke till något spännande?

Kommentera

