Lite smärta

Usch, ogillar då rakt när smärtan smyger sig på och stjäl sömnen. Men pja, jag får väl köra på en ‘mysnatt’ istället! Svalde ner ett par smärtisar för en stund sen och väntar nu bara på att effekten ska visa sig.

En lång dag har det varit! Skola, innehållandes både planering, diskussion och Core. Och ja, jag kommer definitivt att ha träningsvärk i armarna i morgon. Avslutade hela dagen med ett otroligt känslofullt samtal som bringade fram både en och två tårar, men det var bra tårar.

I morgon är jag dock ledig och ifall vädret tillåter så skulle jag helst vilja spendera den vid havet, så lättklädd som möjligt, med matsäck och bra musik!

Hoppas att alla ni sover gott och vaknar till en soligt skön dag i morgon (egentligen idag)!

2 responses to “Lite smärta

  1. Nej usch!!!!! Inte roligt. Är det lungorna? Kroppen i sig? Hoppas du fick sova lite grann. Skönt i alla fall att vara ledig, även om det suger. Man vill ju liksom vara utvilad på sina lediga dagar så man orkar göra något kul.
    Hoppas dom hjälpte.

    Styrkekramar

    • Lungamärtor var det, och jag har väl sovit lite sisodär. Men dagen spenderas i solen på balkongen så tröttheten stör mig inte särskilt :)

      Kramar!

Kommentera

