På väg

Sommarvärme. Helt underbart är det! När man möts av denna utsikt utanför dörren så är det inte så jobbigt att möta dagen:

20110510-103759.jpg

Igår spenderade jag hela eftermiddagen på en filt i slottsskogen med Nanna och lilla S. Så himla underbart! Liten har blivit så stor, och jag och Nanna hade massor att prata ikapp om.

Jag är fortfarande väldigt illamående om dagarna och det är svårt att få i sig tillräckligt med näring. Men jag gör mitt bästa. Torsdag är nästa sjukhusdag, och jag ser verkligen inte fram emot den. Men hey, det är ju bara tisdag än!

5 responses to “På väg

  1. Mysigt! Det är verkligen helt fantastiskt att sommaren är här! Jag var också på väg till Slottskogen igår, men så hamnade jag nere vid Önneredsbrygga i stället – härligt det också! :) Njut av de två fina dagar du har framför dig nu, det är du verkligen värd!

    Kram!

    • Va fint!!
      Skönt att höra från dig, att det går framåt, men trist med illamåendet. Det är så otroligt jobbigt att må illa hela tiden. Usch!!

      Massor av solskenskramar

    • Åh, det låter verkligen helt fantastiskt!! Hoppas du har en minst lika skön dag idag!

      Kramar!

  2. Åh, det är verkligen magiskt ute nu. Man MÅSTE liksom njuta… och härligt att läsa att du GÖR det :)

Kommentera

