Just nu.

20110511-124359.jpg

Utsikten och läget just nu. Sommarvärme. Rödrosiga kinder. Sommarskorsskavsår. Cocacola. Musik i öronen. En go bok i handen. Saknar inte särskilt mycket. Skulle kanske vara en glass. Eller en vän. Eller allra helst just nu, en lillebror eller lillasyster. Njuter gör jag i vilket fall!

6 responses to “Just nu.

  1. Ser fantastiskt ut! :)

  2. Gött mos! Ja, en skål med daimglass med onaturligt mycket chokladsås på…är ju aldrig fel :-D!

  3. Eller en Ossian så klart :) Fast han kanske kommer snart! Ser härligt ut men vilka knallblåa plåster du lyckats hitta, ha ha :) Så man ser vart man är skadad liksom. Jag kommer gärna och solar på din balkong och dricker cola :)

    Kram

    • Tja, en liten O hade jag ju såklart inte tackat nej till :) Men jag antar att han fick komma med lillasystern isf :)

      Alltså, de där plåstren, de kommer ifrån köket i skolan. Och jag fick förklarat för mig att de är blåa just för att man ska hitta dem ifall man tappar dem i maten. Så tja, det är därför de är blåa. Här hemma har jag bara tråkiga vanliga ;)

      Kram

Kommentera

