Mediokert.

Oh sweet jesus, snacka om att han hade tur! Jag menar, ett mediokert liv, det om något hade säkerligen varit oerhört traumatiskt.

(OBS, skrivet med all ironi jag kan uppbåda)

3 responses to “Mediokert.

  1. Mmm, det där stör mig så otroligt också…

  2. Vilken märklig artikel, särkilt slutet. Har jag läst rätt?? Ja, boken kommer jag naturligtvis läsa, men det fanns en mening som jag inte kunde släppa, eller flera uttalande som hans mamma sagt i artikeln. Skumt det där.

    Kram

  3. Rätt olyckligt att skriva en sådan artikel när fortfarande är i förnekelsefasen, för även om hon innan slutet med ”ord” verkar förstå det mesta, så visar slutet att hon ändå inte förstår, vill inte bära skuld, vill inte ta in med full kraft det som hänt. Jag tror (hoppas) att om något år så kommer hon bittert ångra det hon skrev på slutet.

    För annars vore hon ju också ett monster……

Kommentera

