Väga upp.

Nej, nu är det dags att väga upp de senaste depp-inläggen en smula. I dag har jag faktiskt varit och pratat med min lärare, hon som är så superbra, och det var ett skönt och givande samtal där jag känner att jag fick en ganska så bra avslutning på hela den här skol-grejen. Hon har verkligen varit en klippa under hela skoltiden, och borde få diplom i medmänsklighet.

Sen har jag promenerat lite.


Och mitt i allt det här kaoset så har jag shoppat typ världens sötaste dräkt till Nannas lilla S. En liten sommarpresent kan man säga. Och för att Nanna har fyllt år. Hon fick även lite blommor.

den hittar du här…

Och ja! I övermorgon åker jag upp till Dalarna. Och det ska bli så jäkla skönt att ni knappast kan föreställa er det. Att bara få slippa all skit (även om det finns kvar i bakgrunden) och fokusera på sommarmys med de allra bästa och finaste. Lillebror kommer vara där en hel del. Festivalfirande. Studentfirande. Midsommar. Dop. Och minsta lillebrormys. I en hel månad ska jag vara där uppe!

Så nu håller jag även på att packa som en tok. Ordnar med saker, ringer samtal, eftersänder post och jagar efter en doppresent till lill-fisen.

Som sagt, det finns ljusa stunder med…

Kommentera

