Mini-häng och sommarkänslor.

Härom dagen var vi vid ångbåtsbryggan i Bäsna på familjedag. Solen stekte, och vi med den. Fika och sommarfeelings i överflöd.

Så här myste lillpysen och jag i solen (vilket resulterade i en rejält brun nacke för min del)

Här är vi ute på kvällsprommis efter grillkväll…

Vi har hoppat hoppgunga!

Liten O sov sig igenom en storstädning av huset, inbäddad i ett täcke på golvet.

Vi har plockat och ätit rabarber!

Ossian tog en sväng med klipparen.

Och just nu så sover en trött och sjuk liten O i min famn.

Med ansiktet nedgosat i armvecket på mig och med händerna över ögonen.

Å, just det! Jag njuter ganska så mycket.

5 responses to “Mini-häng och sommarkänslor.

  1. Vad härligt Johanna! Du är så värd att få njuta! Fortsätt med det, så länge du bara kan!

    Kram!

  2. Inte bara du verkar njuta, ni verkar ha det bra allihopa! Fotot med rabarbern påminner mig om en blogg där en kvinna lade ut olika bilder på vad hon trodde hennes dotter kunde drömma när hon sov. Hon har tyvärr fått ta bort dem pga. att folk tog dem utan tillåtelse, men en ligger kvar här http://milasdaydreams.blogspot.com/2010_06_01_archive.html (plus att det finns ett kollage av dem alla)

  3. Åh så härligt det ser ut :) Lillskrutten är ju hur söt som helst. Vad bebis-sugen man blir :)
    Härliga bilder och härligt med sol. Igår regnade det hela dagen här, kan jag ju tala om. Då kan du njuta extra mycket av det härliga sommarvädret.

    Vi kanske kan höras senare idag, jag har haft fult upp, minst sagt!

    Kram

  4. Fina fina dagar! Glad för din skull, njut på!! :D

  5. Men åh, verkar underbart!

Kommentera

