Trött, och glad.

Världens goaste lilla skrutt!

Oh boy, vad jag är trött just nu! Det är verkligen full fart här. Ingen rast, ingen ro. Tvätta, städa, sortera, planera dop, vagga, laga mat, vyssja, trösta, söva, byta… osv, osv. Men det är ju jäkligt skoj med. Det är bara det att bloggen hamnat i någon slags sommarläge. Där inläggen får komma lite glest ett tag.

Men lite bilder på vad vi gjort ska jag nog hinna klämma in, innan jag måste gå och lägga mig för att orka upp vid tretiden i morgon bitti när lill-hjärtat vaknar till liv.

Någon var överlycklig över att få komma upp ca en meter över jord.

Samma någon var galet söt i sin Stella-Mihi dräkt.

Just det, vi har diggat musik på konsert med! För-konsert inför P&L.

4 responses to “Trött, och glad.

  1. Härligt du verkar ha det :-)! Och Ossian är ju galet lik dig på den första bilden :-)!

    Fortsätt mys på :-)!

    Kram!

  2. Men gud vad han är lik dig, speciellt på första kortet. Herregud vad roligt :) Så himla söt unge :)

    Du, jag skriver lite privat till dig här nu. Mitt internet har krånglat lite, jag kan tex inte printa ut några papper. Jag går till bibban och gör det på måndag. Ska åka bort nu i helgen och har inte tillgång till nätet. Kunde inte mejla dig förut heller, knasigt, men det är säkert nåt med inställningar som jag inte förstår mig på. Bara så du vet, det är på gång.

    massa kramar till er allihopa :)

  3. Men det ilar i hjärtat av sötheten! Så härligt att läsa och se, blir alldeles varm! :) Fortsätt så! (och han är lite lik DIG ellerhur? :p)

  4. Han är väldigt söt, den lille gynnaren!

    Undrar lite hur det är med dig, saknar dina inlägg!

Kommentera

