Så mysigt.

I kväll är jag i Äppelbo, världsmetropolen – eller inte. Vi spelar Rock Band, fotboll, fikar, äter god mat och myser med lillkillen. Vi har visst varit här i en vecka nu – jag, Emma, Ossian, lillebror Kristoffer. Och i morgon åker vi mot Bäsna city igen.

Jag är så dålig på att blogga just nu. Så dålig att jag känner att jag måste kompensera mitt icke-bloggande med en asgullig video på min stjärna i livet. En liten O som uppvisar en viss fascination för nonna Cecilias hår.

Säg inte att ni inte sitter med huvudet på sné och ler efter att ha sett det här lilla klippet!

4 responses to “Så mysigt.

  1. Sööööööööt :-)! Hoppas att du har det riktigt gott där uppe :)!

    Kram!

  2. Sötnosen!!!!!!!

    Kram och hoppas ni fick en fin-fin midsommar!

  3. Nä det kan man ju inte förneka. GOSKILLE! :)
    Och vad fin du har gjort bloggen!

  4. sv: Tack tack tack! Hade varit roligt att ha dig där. Hoppas du har det fint!

Kommentera

