Dagen efter.

Dagarna efter dop, efter midsommar och efter Peace & Love. Vi softar big time!

Vi softar med godis (och i vissas fall, ersättning).

Jag kan stolt meddela att jag är världens stoltaste moster, och även nu gudmor åt den här pysen:

Han skötte sig strålande under hela dopcermonin i min famn! (här är han iklädd body som han fått av sin moster)

Fler bilder från dopet kommer, men det var morbror Kristoffer som fotade och han åkte till linköping illa kvickt efter dopet för att börja jobba, så de bilderna får vi vänta på.

Vi firade midsommar uppe i Äppelbo, och här hänger lill-pysen med sin nonna Cecilia:

Jag och Emma fixade en asgod jordgubbs-cheescake som vi inmundigade på midsommaraftons kväll.

Dagen före Peace & Love började så satsade vi på en uppladdningsdag, med tillhörande musik och klädsel!

Det var en och en annan människa som bestämt sig för att besöka festivalen tillsammans med oss, närmare 50 000, men det stoppade oss inte.

Vi och ca 40 000 till såg Veronica Maggio briljera på scen!

Vi såg även Kings of Leons lysande show!

Och så såg vi lite akrobati, och hundra andra härliga saker.

Jag kan inte förstå att det är dags för mig att lämna Bäsna city, min lillasyster och framförallt lill-kiddot i morgon kväll. En liten Ossian som ler åt mig varje gång jag pratar med honom, som skrattar när jag skojar med honom, som somnar i min famn och som litar på att jag finns där för honom. Det kommer att göra riktigt ont i mosterhjärtat i morgon när jag sätter mig på tåget mot Göteborg.

Älskade lill-hjärtat mitt!

2 responses to “Dagen efter.

  1. Har du varit i Blg utan att hälsa på mig. *snyft*
    Hoppas det var underbart i alla fall. Träffade du Towe?

  2. Jo, men jag har ju det… Var faktiskt i Falun en dag och hade i tanken att jag skulle ringa dig. Men så kom jag på att jag bytt telefon och att alla nummer försvann med min gamla telefon (asadålig ursäkt, men det är den enda jag har). Kommer dock upp igen lite senare i sommar, och då blir det lite häng! Nope, träffade inte Towe ngt heller!

Kommentera

