Rubrik.

Jomenvisst, nu har jag nog äntligen kommit någotsånär i fas igen. Jag har sovit och sovit, druckit en massa kaffe och försökt få tag på alla instanser som totaldissat mig medan jag varit borta. Det har väl gått sådär – med instanserna då, sömnen har det inte varit något fel på, och kaffe går ju som alltid ner.

Trökblåsor i munnen har jag just nu. Inte supermånga och inte superont, men lagom för att det ska vara störigt och för att jag inte ska kunna äta vissa saker. Men hey, det finns ju lätt värre saker!

Tänkte avrapportera lite saker som hänt medan jag var borta, för dokumentationens skull liksom. Och för att ni inte ska gå miste om en massa trevliga saker som händer i mitt fantastiska liv! *totalt o-ironiskt*

Nu när jag var uppe hos lillasyster så byggde jag en ny trapp till deras farstubro. Kanske inte kan tyckas helt konstigt att göra. Men grejen var att jag gjorde det på en halvdag. Plus att jag målade den. En sån där helt galen Johanna-grej, som bara jag gör. Och de behövde verkligen en ny trapp.

Just det! Jag tog även ett jobb som speaker på landskampen som hölls i Borlänge. Så jag var speaker på matcherna USA-Norge och Sverige-USA. Riktigt nice! Och jag erbjöds fortsatt anställning. Men det där är ju en sån där sak som är kul lite då och då, inte alltid.

Sen såg jag den här pysen växa. För ja, han växer så det knakar. Checka bara in de här bilderna:

Så himla pytte-pyttis! (tre timmar gammal)

Liiiite större! (två månader och tre veckor)

Är galet glad att jag inte växer sådär mycket på tre månader! Men är också glad att lillskrutten gör det. Men jag märkte verkligen skillnad i storlek och utveckling från det jag kom tills det att jag åkte. Det hann verkligen hända massor!

6 responses to “Rubrik.

  1. Jag kanske läser in lite för mycket. Men nog kan man skönja lite släktdrag? Visst är han lik sin moster? Vilken fin liten kille!
    Kram och välkommen tillbaka till Gbg

    • Jomenvisst, det är faktiskt rätt många som sagt att han är väldigt lik mig. Sen om det är positivt eller ej ;) Men ja, han är typ världens härligaste! Jättego!

      Kram, och tack :)

  2. Han är så charmig med så leende, finns väl inget finare än en glad och nöjd bebis? Fin snigeltröja har han också, är det du som står bakom kreationen?

    • Nej, den där killen kan verkligen charma till sig både guld och diamanter ;) Och visst är det en snygg body han har på sig? det är inte jag som sytt den, men det är jag som köpt den till honom :)

  3. Han är så söt :) Så himla söt :) Och herregud vad du jobbat på din semester. Typiskt dig liksom… :)

    Kram

Kommentera

