And again.

Tja, det regnade i dag igen. Så jag sydde i dag igen. En vän, kan man säga, ska snart ha smått, och jag tänker att hon, och bebis, verkligen är värd en liten present. Så jag sydde en liten ”shortsdräkt”, alá strl 56. Mini alltså.

”Body-knäppning” i grenen, vilket underlättar eventuella blöjbyten.

Och reglerbara knytband över axlarna.

Tror jag fastnat lite i ”syträsket” denna helgen. Har även börjat sy en jacka i dag, som förhoppningsvis är klar i morgon.

Well, that’s about it. Nu dricker vi lite vin och ser på skräckis.

4 responses to “And again.

  1. Gillar verkligen tyget!

    • Det gör jag med, men det komiska med det hela är att det är ett påslakan som jag fyndat på rea för ett bra tag sen. Men det är verkligen härligt!

  2. Vad söt. Det är väl härligt att hamna i syträsket :) Men, nu blir jag nyfiken, vem är det som ska ha smått?? Nån man känner??

    Kram

    • Jo, det är faktiskt riktigt skoj :) Och nej, det är inte någon som du känner som ska ha… kan berätta sen vem det är :)

      Kram

Kommentera

