Paket.

I dag hade jag en fika-dejt med Nanna och lilla S i slottsskogen. Och med mig hade jag inte bara kaffe, utan ett litet paket till lillskrutten.

Och nog var det jackan, som jag sydde på i går.

Fodrad med härlig och varm velour. Förlängda muddar, så att S har något att växa i en stund. Jag är nöjd, Nanna blev glad och lilla S såg ut att mysa gott i sin nya jacka. Allt gott.

Och det var såklart supernice att fika lite med Nanna, prata ikapp de senaste veckorna (så gott det gick med en liten spelevink närvarande :)). En bra dag helt enkelt!

2 responses to “Paket.

  1. Å vilken fin liten jacka! du är då duktig =)

Kommentera

