Fy bubblan.

Fy bubblan vilken natt, morgon och dag det varit. Illamående, smärtor, jobbigt med andning och en vansinnig trötthet. Inte ett dugg roligt. Alls.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe, efter en tre timmar lång tupplur och en omgång med inhalatorn. Det känns som att illamåendet är på väg att försvinna, men jag är fortfarande galet trött.

Tja, jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag är helt väck i skallen och orkar knappt fokusera på tangenterna. Äsch, jag avrundar nu och återkommer när jag har något trevligare att avrapportera!

Kommentera

