Sandlådehäng.

I dag har jag träffat Carola och hennes familj för lite lekparkshäng. Jag har haft spring(!!)tävling med Sydney, ritat med asfaltskritor och byggt sängar åt bin. Och självklart har jag hunnit med att byta ett ord eller två med Carola. En superskön eftermiddag med härligt sällskap! Det ser jag fram emot att göra igen.

Förmiddagen spenderade jag genom att vid tre olika tillfällen gå till postlådan för att lägga på ett brev åt gången. Det man inte har i huvudet får man ha i benen, som min mormor brukar säga. Samt att försöka skapa någon slags ordning bland alla mina tyger.

Och så pratade jag med den här typen:

Och jisses vad han hade mycket på hjärtat. Babblade på som om han ville berätta om allt som han upplever under semesterdagarna hos sin morbror. Längtar till tusen tills på måndag då jag får se, hålla och krama på honom igen!

4 responses to “Sandlådehäng.

  1. Johanna!! Du är HELT fantastisk. Åh, jag hittar inte din e-mailadress… men alltså. TAAACK! Du är den raraste, omtänksammaste, sötaste jag träffat på på länge. Vi blev JÄTTEGLADA för dagens paket med posten, jag fick till och med fälla en liten rörd-tår… fantastiska du!

    • Varsågod! Vad glad jag är att ni blev så glada =) Hoppas så att den lilla dressen kan passa pysen innan det blir alltför kallt och höstigt. Annars får jag sy en jacka till honom/henne istället ;)

  2. Hihi, var jättekul att ses! Barnen snackar en massa om dig och frågar när vi ska ses igen… Eller, Sheena säger inte jättemycket men Sydney frågar en massa iaf… Det är ett gott betyg! :-)

    Han är så söt, din lille systerson! En riktig mysgoding ser han ut som! Har han sett riktigt sur ut någon gång?! Det har jag iaf svårt att tro…

    • Haha, jag ska visa dig kort på när han ser trumpen ut någon gång ;) För det är verkligen en man med humör. Fast allra mest så är det det stora smilet som gäller..!

Kommentera

