Skruttisen och tävlingen.

Ni vet tävlingen? Den med finaste Ossian som slickar på rabarber? Den blev avstängd från facebook då de ansåg att den bidrog till spam. Fast den inte gjorde det, utan det blev bara sådan spridning av den att den antogs för det.

I vilket fall så finns där inga röster kvar, de håller facebook på. Och de som  annordnade tävlingen har nu kommit upp med ett nytt röstningssystem. Detta har lett till en del förändringar. Dels så har ”Ossian-bilden” blivit av med alla Era fina röster, vilket gör att jag nu flörtar med er som sjutton igen. Och dels så är det nya röstningssystemet uppbyggt så att man kan rösta en gång per dag/dator. Vilket gör att man kan rösta i princip hur mycket som helst! Bara det är olika dagar eller olika datorer.

Anledningen till varför jag är så angelägen om att vinna den här tävlingen, är inte bara den att jag faktiskt tycker att det är en superhärlig bild, utan det är ju även det här. Så alla ni som har varit så superduperunderbart gulliga och röstat på mig och lillskruttis får gärna göra det igen (och igen, och igen). Här hittar ni bilden och röstningsknappen.

Och så måste jag bara dela med mig av den här videon på hjärtat mitt. En av hans absolut största passioner här i livet just nu är inte hans mor, som man kanske kan tro, utan röd mjölk, och självklart är det Milko-mjölk ;)

2 responses to “Skruttisen och tävlingen.

  1. Jag röstar varje dag, såklart! Störigt att alla röster försvunnit… och störigt att man inte kan länka i sin egen logg på fejan…

  2. Passar mig bra, för jag har inte FB och kunde inte rösta innan :-) Lycka till iaf! Unnar dig verkligen priset och jag kan inte tänka mig att NÅGON bild skulle vara finare!

Kommentera

