Första december.

Och jag har precis inmundigat en portion med tomat och basilikatortelini. Göttigt som fan. Och mättande. Nu ska jag bara låta maten sjunka ner, och sen blir det lite kaffe som avrundning.

Jag har sovit ok i natt, inte lika ont, men fortfarande inte bra. Febern är däremot som bortblåst ”ta i trä, ta i trä”. Jag var ju så illa tvungen att ställa klockan för att gå upp och se första avsnittet av julkalendern. Barnslig som jag är så är det lika skoj varje år att se vad de hittat på för något, och om den kan mäta sig mot några av mina favoriter (Håll huvudet kallt, Kaspar i Nådådalen, När karusellerna sover… för att nämna ett par). Och jag tänker att den har potential. Jag menar, Per Oscarsson är ju med! Love that man.

Och i dag leker jag lite modeblogg. Nog för att alla modebloggare skulle gapflabba åt det här, men jag ville bara visa vilket fint linne jag fyndade på Ica Maxi (ja, ni hör ju – Ica Maxi! Vilken modebloggare handlar kläder där liksom). Betalade endast 24 ynka kronor för det, och det var lätt värt det.

Ja, ni ser ju, jag skulle aldrig klara mig i ”mode-världen”. Men linnet, 24 kronor liksom!

Jag håller även på att skriva på ett par artiklar som min far ville ha. Lite läskigt och ansvarsfullt, men jätteroligt och stimulerande. Så jag hoppas att de blir nöjda med dem när jag är klar.

Just det, i går så gick jag igenom lite filmer jag hade på telefonen och hittade denna på Ossian. Den är sen ett par veckor tillbaka, men jag tycker ju som vanligt att han är helt underbar! Jag kan bara älska honom ännu mer när jag ser på den.

7 responses to “Första december.

  1. Lilla going, lilla O; så söt han är. Och DU!!!! Du är ju skitsnygg på bilden. My god, du är verkligen snygg!!!! Ser inte det minsta sjuk ut (säger jag med risk för att låta som en som inte vet bättre), men du ser verkligen pigg och fräsh ut :) Jättefin!! Och fint linne, jag hade lätt köpt två. Eller tre.

    Såg också julkalandern och jag kan ju alltid skylla på dottern. :) Men den blir nog lite spännande.

    KRAM snygging :)

    • Hahaha, du är ju för go! Tack =) Nej, nu känner jag mig inte så sjuk längre, förutom magonda då, som är lite segdraget. Men annars är jag pigg och kry!

      Och eller hur, ska bli spännande att följa kalendern =)

      Kramar, snygging ;)

  2. Men! Vad glad jag blir när jag ser bilden… eller är den inte nytagen? eller, alltså, kan du stå? Du ser ju ut att vara stadig som en ardenner :D

    • Jo, den är tagen i dag, men jag har alltid kunnat stå, på mitt ena ben ;) Men jag har definitivt blivit stadigare, jag behöver inte längre hålla i mig för brinnande livet, utan kan stå lite sådär halvledigt =)

  3. Du är jättefin! Och linnet ser lyxigare ut än 24 kr ;)
    Och han är såååå söt, din lille O.
    Kram

Kommentera

