Och iväg igen.

Så var det dags att fara igen. En och en halv dag var jag hemma. Och nu drar jag till systeryster för tjejkväll, och i morgon så far hon, jag och Ossian till Vansbro för att jula med vår gammelmoster. Så det blir en helg borta. Men en mysig helg!

I går hade jag lillasyster och Ossian här. Vi fixade den sista julklappen, promenerade till Kupolen. Jag var och klippte mig. Och när vi kom hem så dukade vi upp fika tills det att Emil kom och anslöt. Därefter klippte jag Emil och snyggade till honom inför jul. Riktigt nice blev det. Sen låg jag i soffan hela kvällen och åt saffransskorpor, drack glögg och såg på ”Tomten är far till alla barnen”.

Och nu har jag precis spenderat hela förmiddagen till att lägga upp auktioner på Tradera. Hade två kartonger med kläder som bara måste bort. En del lägger jag till Röda Korset, och en del får prova lyckan på Tradera.

Hoppas ni får en riktigt skön fjärde adventshelg. För det tänker jag ha!

Jag och O förra helgen. Velourbyxan med hängslor som han har på sig är faktiskt de som jag sytt åt honom i namnsdagspresent. Ubermysiga.

Ossian övar på att stå och gå.

Kommentera

