En dag.

En dag, precis som alla andra egentligen, men fylld med så mycket mer, både av positiva och negativa saker. För en tre-fyra år sedan avskydde jag julen, idag kan jag till och med njuta en smula.

Jag sov med lill-korvis i natt, och vaknade av ett glatt joller vid sex i morse – set gör egentligen hela julen värd. Nu har liten O och hans föräldrar åkt till farmor och farfar för att fira en stund, men vi möts upp till lunch hos mormor och morfar.

Och julklappar. Helt, totalt överskattat egentligen. Men jag blev ju inte direkt ledsen när morgon-presenten innehöll en biljett till Springsteen-konserten på Ullevi i sommar. Bästa upplevelsen med bästa syskonen!

20111224-090634.jpg

Hoppas verkligen att alla Ni kan njuta av den här dagen, och ta den för vad den är – en dag.

En riktigt God Jul önskar jag Er!

4 responses to “En dag.

  1. Hihi, vi ska också se Bruce! Båda spelningarna till och med… :-D

  2. En riktigt god jul till dig Johanna :)!!

Kommentera

