Som en virvelvind.

Den här dagen har varit lite som att kliva rätt in i en virvelvind. Och det var inte förrän en liten O åkte hem för en timme sen som jag kunde pusta ut och sätta mig ner. Han är verkligen ett litet energiknippe nu för tiden. Fast jag är ju inte sen på att hitta på en massa saker heller.

Vi har bland annat kört runt med gå-vagnen, lekt med alla mina lådor som jag har under soffbordet, kastat leksaker runt oss. Hoppat upp och ner, dansat, ätit mat och fika och lekt med kökssaker.

Luftar rumpan och leker med lådor. Pepparkakssmulor runt munnen och snusnäsduken kunde jag inte låta bli att knyta som en bandana.

Sen plaskade vi runt i badrummet med badbalja och leksaker. Blött blev det!

Så skoj att så många ville vara med i utlottningen. Det finns fortfarande tid att anmäla sig till den. Tänkte mig att dra vinnarna framåt helgen till. Glömde visst att sätta ett slutdatum. Men det gör ju inget.

Nu blir det nog ett glas cola och en chokladbit, innan jag totalsomnar i soffan. Tänkte att jag skull sitta uppe och förfasas över ”Mammor och minimodeller” i kväll. Vill se om det verkligen kan vara på sant. Sen ska jag sova.  Så jag orkar med att gå på utflykt i morgon.

4 responses to “Som en virvelvind.

  1. Eeeehhh, såg just mammaorna och minmodellerna. Oh my God…… Helt sinnesrubbat är det ju!!

    Men, vad söt han är. Att leka med vatten är ju jätteroligt som barn :) Ett säkert kort när det blir kinkigt :)

    Massa kramar!!!!!

    • Helt galet program är vad det var! Trodde knappt mina ögon.

      Och ja, vattenlek är roligare än roligast. Han blev skapligt förbannad när det var färdiglekt ;)

      Kramar!

  2. Hej!
    Vad roligt att hitta hit och få läsa om din vardag i vått och torrt! Tack!

Kommentera

