Stella Mihi.

Stella Mihi har återuppstått! Japp, så är det. Jag bestämde mig för att nu känns det bra igen, nu vill jag börja sy mera. För det är nu det drar i sy-nerverna, och inspirationen flödar som den aldrig gjort förut. Så jag kör! Och hoppas på att det bär.

Och i går pysslade jag verkligen med ett inspirationsplagg.

Vad det är får ni dock se lite senare…

Och så åt jag paprika och tomatsoppa. Med knäckemacka, och frukt.

Så jäkla gott!

Sen tog jag en promenad hem till mormor och morfar där det var julgransplundring. Inte riktigt my cup of tea, men det var god mat. Och promenaden dit var underbar! Sju grader kallt och strålande solsken.

I dag syr jag. Men i eftermiddag ska jag nog gå iväg och kolla på mitt kusinbarn, Lisette, som spelar cup i badminton. Kan vara gott för henne att ha en hejarklack. Och det är skoj att se henne spela.

Vad pysslar ni med i dag?

2 responses to “Stella Mihi.

  1. Åh vad roligt att du ska börja sy igen!! Vilket fint tyg, fin bild. Jättekul att du har sån inspiration. Det är en sån härlig känsla när det kliar i fingrarna och man bara vill sätta händerna i arbete :)

    Kram och hoppas du är bättre nu.

  2. Vad roligt, Nora är superglad över sin Nora mössa :-)
    Du utstrålar så mycket energi och jag önskar att fler hade den kämparglöd du har.
    Hoppas du mår bättre och att du får må bra lång tid nu, det är du så värd.

    Kram

Kommentera

