Vinnarna.

Så var det dags att presentera vinnarna i utlottningen som jag har här på bloggen! Jag glömde visst att annonsera att där inte bara skulle vara en vinnare, men det gör ju inget. Det betyder ju bara att det är större chans att just du vann!

Hey ho, let’s go. And här koms the vinners:

Vinnaren av tunika strl 98-104 är Carola

Av supernajsiga kylskåpsmagneter är Louise!

Vinnaren av molnmössan är: Kungen och Majkis
Och av prickiga mössan är: Annelie Isacson

Och vinnaren av regnhatten är: Marie

Ps. Måste ju säga att det är grym vinstchans på mina utlottningar, nästan alla vann ju.

Pss. Maila mig er adress på hannajohanna@gmail.com Era vinster kommer att skickas under veckan som kommer!

3 responses to “Vinnarna.

  1. TJOOOHOOOO :D! Men vad roligt :-D! Så himla glad jag blir och vad glad Majkis kommer bli för superfina mössan :-O :-D!!

    Tack så hjärtligt, fina Johanna <3!!

  2. Åh, vad glad jag blir! Sheena kommer att älska sin nya tunika! Det gör jag ju själv redan! Tack finaste du! ♥

  3. JIPPIE!!!!!!!!! Jag har sån otur i vinster, så nu blev jag själaglad :) :) :)

    Tack snälla du, tack!!

    Kram <3 <3 <3

Kommentera

