Sjuklig

Usch, detta har inte varit en särskilt rolig helg hitintills. Så nu har jag värmt mina vetekuddar och bäddat ner mig under täcket, och hoppas som vanligt att morgondagen bjuder på bättre mående.

20120128-213135.jpg

Två vetekuddar alltså, en på magen och en på ryggen – det bästa när kroppen krånglar och gör ont.

Sov gott på er!

8 responses to “Sjuklig

  1. Jättekrya på dig!!! Du ska veta vad jag längtar efter dig vissa dagar. Vi verkligen måste få ses snart…..

    • Ja, jag vet, vi bara måste ses. Jag längtar efter er alla med! I mängder. Och jag vill prata. Jag har inte riktigt fått grepp om ekonomin för nästa månad ännu, men om det tillåter så vill jag väldigt gärna fara ner. Men det gäller ju att saker och ting stämmer in. Plus att det har tillkommit några personliga faktorer som jag inte riktigt har nämnt på bloggen, som kan komma att påverka vissa saker. Men det är lite oklart än så länge.

      Men jag saknar dig till tusen och så mycket mer! Och jag skulle sååååååååå jäkla gärna vilja ha en riktig Nanna-kram. Speciellt nu, mer än mycket annat. Jag saknar dig.

  2. Men usch och fy. Vilket elände…. Jag blir lika orolig varje gång du är sjuk…

    Skickar tankar om tillfrisknande och tusentals kramar!!! <3

    • Tusen tack finaste du! Jag är också lite orolig faktiskt. Men ändå inte. Orkar liksom inte riktigt. Så jag tänker mer att jag försöker ta varje dag för vad den är. Även om det är väldigt frustrerande. Kan vi inte försöka höras snart?

      Kramar!

  3. Men fy då! :( TRÅKIGT! Hoppas att du mår bättre nu? KRAM på dig!!

    • Nja, tyvärr faktiskt, mår inte särskilt bra. Men det blir ju alltid bättre, så det är bara att hoppas på det =) Någon gång vänder det ju!

      Kramar!

  4. Men usch då, vad tråkigt… Kram!

Kommentera

