Att summera.

Den här dagen har varit, och är, jobbig. Jag är så trött på att vara sjuk, och nu på kvällen har tårarna bara runnit. Att inte kunna styra, om ens för en dag, över sitt liv – det tar på krafterna. Jag saknar någon, en människa som kan göra mig glad. Men vi kan inte ses så länge jag är sjuk.

20120218-000010.jpg

Dagens positiva är att jag får upp håret i en toffs igen. Och låt inte de rosiga kinderna lura er, det är bara envis feber.

20120218-000151.jpg
Och såhär vackra blir mina handleder efter artärgasen tagits. Det blir som en stor knöl av blod innanför huden som irriterar.

Nä, nu ska jag tigga till mig en inhalering till, speja av twitter och sen försöka sluta mina blå.

Hoppas ni mår väl, och sover gott!

3 responses to “Att summera.

  1. Kram Johanna!

  2. Åh gumman, gumman, jag önskar jag kunde sitta på sängkanten och klappa dig på kinden och hålla din hand. Fy fan vad du råkar ut för, helvetes jävla skit!!!!! Jag blir så arg och ledsen och förtvivlad, avståndet mellan oss gör det inte bättre. Hur har det gått med lungan, har dom gjort något ingrepp än?
    Jag har svarat på en del kommentarer men sen sett att dom inte gått igenom, vet inte om det är jag som gör fel, eller om det är nåt tekniskt trams. Bara så du vet, jag läser ju allt du skriver i alla fall. Försöker nu igen.
    Hoppas det ger sig, du ska vara hemma, leka med lillpysen och lillsyrran och bara ha det bra!!!!!!! Usch, inte ligga på sjukhus.
    Sänder all min kraft och kärlek till dig.
    <3 <3 <3

Kommentera

