Aunt Carol.

Jag misstänker att några utav er redan sett den här videon, men för er som inte gjort det. Kika in den här fräcka tanten!

Älskar’t verkligen. Hon är ju bara för skön. Såg i dag när hon var med på Ellen DeGeneres, och hur hon fick dansa med ”riktiga” dansare. Underhållande och hjärtevärmande.

I dag är vi trötta här hemma. Så jag gör just ingenting. Förutom att se på tv, twittra, sy lite och plocka reda på veckor utav tvätt. Det har varit hur fint väder som helst, men jag har faktiskt inte orkat mig utanför dörren. Det får jag ta en annan dag. Känner att jag verkligen är värd en vilodag i dag.

Helgen är fylld av planer, om jag bara kan bestämma mig för vad utav allt jag ska välja. Eventuellt träff med kusinerna, eventuellt en skidtur, eventuellt häng med vän, eventuellt en loppisrunda. Den som lever får se.

Och jag vill passa på att tacka er för alla era tankar och åsikter på matinlägget. Det känns som att flera utav er delar mina tankar och känslor kring mat, ätande och den hets som finns i samhället just nu. Det känns skönt åtminstone, att fler vill ha en förändring.

Nej, nu blir det till att slänga ihop lite middagsmat. Taco står på menyn. Vi åt det i tisdags hos syrran med, men jag fick bara mersmak och vill ha det igen. I morgon tänkte jag faktiskt försöka mig på att göra en egen variant av Phad Thai, får se hur det blir. Om det blir gott så kan det tänkas att jag bjussar på ett recept. Om, såklart.

 

Kommentera

