Ontigt.

Jag har haft en underbart fin dag i Vasaloppets tecken. Nollgradigt och soligt stod vi vid målgången och såg människors mål och drömmar gå i uppfyllelse. Bland det finaste man kan uppleva om du frågar mig.

20120304-232721.jpg

D gjorde det sjukt bra och förbättrade förra årets tid med en kvart. Trots sjukdomskänslor i veckan och lite bristfällig träning. Så skoj att heja fram honom vid målgången!

Innan vi for upp till Mora så dikade vi croissanter med brie hemma hos mig. Och kaffet dracks ur kopparna som jag fyndade på loppis igår.

20120304-233118.jpg

Men nu så strejkar kroppen något så kolossalt och jag kan verkligen inte somna. Jag har så förbenat ont att jag känner för att gråta en skvätt. Men, det tjänar ju ingenting till. Och inte är jag hemma heller så jag kan sätta igång en film.

20120304-233430.jpg
Målgången var så vacker i solskenet

Nej, det får nog bli en extra smärtis, och lite hopp om att den hjälper mig sova en stund.

7 responses to “Ontigt.

  1. Men usch….:( Hoppas du fick somnat till slut. Vad mäktigt att stå vid målgången, helt otroligt :) Härligt.

    Massa kramar och bort med det onda.

    • Ja, det var en helt fantastisk känsla! Och shises vad jag blev sugen på att skida nästa år ;) Så det måste jag nästan göra!

      Kramar!

  2. Hoppas att det ondiga gick över sedan! Alltså vilka ubercoola koppar :-D! Och de där croa..croiss.. de där bullarna med brie i skulle man ju inte tacka ner till :D!

    • Jo, det gav med sig till slut, och jag fick sova en stund. Och visst är de lite coola! Jag blev som kär i dem och kunde bara inte motstå, och tio koppar med fat för åttio kronor, det var ju som hittat!

  3. tacka nej ska det ju stå… jag är faktiskt sjuk så jag får skriva fel… ;)!

  4. Låter som en härlig dag, men med ett jobbigt slut! Hoppas kroppen varit lite mindre elak med dej ikväll! Kram

Kommentera

