Adios amigos.

Så, nu är väskan packad. Ytterkläder, vantar, halsduk, kängor, skidor, pjäxor och stavar, pussel, filmer, vin och te. Nu drar jag och D till hans stuga för en mys-helg med skidåkning, skoterkörning, pusslande och filmtittande.

Så förmodligen blir det ingenting bloggat under helgen. Jag vet inte ens om jag kommer ha täckning där uppe. Eller tid. Men den som lever får se.

Först ska vi dock stanna till vid Ica Maxi och proviantera. Jag måste ju ha godis, och kaffe. Det är viktigast.

Det här pyret och jag tog en liten promenad idag när mamman och pappan hans var och såg ut tapeter. Bilden ovan är tagen i förra veckan när han somnade gott i min säng. Och jag tyckte det såg så himla mysigt ut där, bland kuddar och täcken.

Nej, nu ska jag packa ihop det sista innan D kommer! Hoppas ni får en riktigt skön helg!

6 responses to “Adios amigos.

  1. Låter som om du kommer ha det alldeles ljuvligt gott! Ha det så himla bra nu :-)!

  2. Åh myyyyyys!!! Ha det supermysigt i stugan :)

    Kram kram <3

  3. Låter som en bra plan!! Så myyyysigt! Hoppas ni får det trevligt, o du, blogga kan du göra en annan gång! Kram

Kommentera

