När man behöver lite flyt.

Ni vet ju hur otroligt fantastiskt mycket jag håller av min lilla Ossian? Och att jag som bara vill allt det bästa för honom. Och jag skulle lätt gå över vatten och genom eld för honom. Ungefär lika mycket som jag älskar honom, så mycket älskar han… smoothie. Jo, visst läste ni rätt. Vid ett par tillfällen då vi varit på strapats så har vi stuckit till honom en squeeze fruktsmoothie, och han drar i sig den på en millisekund.

Och ungefär lika mycket som han gillar smoothies, lika mycket gillar han chokladkex.

Då Ossian verkligen störtälskar smoothie, och jag verkligen störtälskar Ossian, så skulle det vara en dröm att få vinna en ryggsäck fylld med smoothies till honom. Speciellt eftersom jag vet att hans mamma och pappa verkligen inte har råd att ge honom den kvantitet av smoothies som han skulle vilja slurpa i sig! Så därför hoppas jag på lite tur i den här tävlingen:

Jag tävlar hos Liwetochvardagen med min bästa mellanmåls bild. Vinn mellanmål och en fin barnryggsäck i samarbete med Semper barnmat.

Må bästa Bild vinna!

En vild chansning kan tyckas, men det förlorar man ju inte på! Och gud vad jag önskar att jag vinner detta, det skulle vara så galet roligt och härligt att kunna få ge Ossian alla dessa smoothies!

2 svar till “När man behöver lite flyt.

  1. Hoppas du vinner!
    Härligt med kladdiga barn! Många tycker att det är sååå jobbigt, själv tänker jag att det är utvecklande. De övar ju på att äta själva, de lär sig hur det blir efteråt, när man ska tvätta bort det, de övar motoriken… en massa bra saker helt enkelt!

    Svar: Jag hoppas proven gick bra… Och jag hoppas jag fixar det på fredag… och jag hoppas verkligen jag fixar hemuppgiften som läraren hade glömt att ge några av oss, var nämligen hemma med krassliga barn då den delades ut och den står inte med på planeringen så jag visste inget om den… måste lämna in den på fredag…

  2. Pingback: Förmiddagsfika. |

Lämna en kommentar