Gubbar, sjukor och längtan.

Jag vet, jag har varit synnerligen usel på att blogga den här veckan. Och jag vet ärligt talat inte riktigt varför. Men det kan ha med någon som kallas D. Och en Ossian som varit sjuklig. Och en Johanna som varit lite trött, och huvudvärkig. Och det faktum att det börjar våras. Skulle det kunna vara.

I vilket fall så har det varit en full-rulle-vecka. Jag vaknade upp hos D i morse. Vi åt frukost och sen snörade vi på oss träningspjucks och joggade en sväng. Det blev sju kilometer till slut, så jag är nöjd. Min kropp gjorde det bra. Efter det så for vi ut till hans föräldrar för en fika, innan D och hans bror skulle fara iväg på skotersemester över helgen. Så nu blir det fyra dagar helt alena, vilket känns lite märkligt – efter ett tags intensiv samvaro. Så just nu njuter jag av ett glas vin och en skål jordgubbar.

Nej, fy farao, jag har verkligen inget intressant att skriva om. Jag får återkomma om livets mer intressanta sidor. Till dess – må väl!

2 responses to “Gubbar, sjukor och längtan.

  1. Jogga 7 km, jag är så imponerad! Dessutom är det så roligt att höra att du och D trivs så bra tillsammans! Så skönt om du kan få vara lycklig och ha lite flyt (eller hur man nu ska säga).

  2. SJU KILOMETER???????? My god, jag skulle inte ens klara en??? Men jag får skylla på min dåliga mage, det går bara inte att springa med den just nu. Så bra jobbat alltså, från sullstol till 7 kilometer?? Jag tappar hakan…. :o

    Stor kram, mysigt med D!!

Kommentera

