Sauron, min vän.

Tydligen har min bror Kristoffer en förmåga att inte kunna särskilja bokstäverna O och D, och därmed trott att Ossian är iväg till fjällen och åker skoter med sin bror (!?). I vilket fall så fick jag förfrågan om att byta ut D mot namnet Sauron, och det var inte för att han ogillar Sauron – nej, han skulle mycket väl kunna tänka sig att skaffa en liten mops som han ska döpa vid namn Sauron. Så, för Kristoffers skull, så får D gå under namnet Sauron i det här inlägget.

Annars händer här inte mycket roligt. Just nu är det faktiskt feberläge på sofflocket som gäller. Men som jag sa till Sauron (hahaha!), det är bättre jag passar på att vara sjuk när han är bortrest än när han är hemma. På förmiddagen tog vi en sväng till Insjön för lite fika och shopping, men mitt huvud kändes som en stor bomullsfabrik och halsen som ett rivjärn, så jag kan inte direkt påstå att det var en nöjesfull tripp, tyvärr.

Nu har jag precis pratat med Sauron (alltså jag dör, så roligt detta är!), och han hade haft en superskön dag på fjället. Känns bra att de får en fin semesterhelg, det är han värd. Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp under täcket och se kvällens avsnitt av Criminal Minds.

Hoppas ni har en fin kväll!

2 responses to “Sauron, min vän.

  1. Hälsa Sauron så mycket (Ha ha ha) från mig :)

    Kram

Kommentera

