Lite lite tid.

Och så gick dagarna igen, och inte har jag bloggat. Det blir så. Hellre att jag skriver när jag orkar och vill, än att det blir ett måste. De senaste dagarna har bara rasat förbi, och jag har knappt hunnit med.

I onsdags var vi och åt middag hos Emma och Emil. Så det var faktiskt första gången som D fick träffa systeri med familj. Jättetrevligt, och jättegott! Och igår hade vi middag med min far och Cecilia. Och däremellan har jag tränat, hängt med lilla O, pluggat, skrivit CV (eftersom jag tänkte söka mig ett jobb nu!), målat om möbler och en massa annat som bara ska göras.

Lilla O, med skjorta från Stella Mihi

Och det är nästan stört omöjligt att fånga honom på bild nu. En bild på tio går möjligtvis att använda, om än lite suddig.

Alltså, jag är verkligen galet trött i dag. Men en tvätt snurrar, disken är diskad, lakanen bytta, dregglisar sydda, lunchen är förberedd och solen skiner. Så det är bara att köra på. Kaffe i mängder får göra mig sällskap under dagen.

Den här koppen gör mig sällskap just nu.

Så fort tvättmaskinen snurrat klart så ska jag fara ner på stan. Först blir det klippning, och sen väntar en stund på gymmet. Med efterföljande tanketid i bastun. Jag satt där hur länge som helst i tisdags, och det var så skönt. Tid till eftertanke och reflektion, samtdigt som kroppen blir varm och musklerna mjuka.

Hoppas ni har en riktigt fin vårdag!

2 responses to “Lite lite tid.

  1. Det låter som om du mår ganska så bra just nu??!! Det är ju toppenhärligt. Underbar liten O, med superfin skjorta. Helt fantastiskt att du kan träna, blir så avundsjuk. Önskar jag kunde göa detsamma….

    Stor kram!!!!! :)

  2. Härligt att höra att du mår bra, och att livet flyter på! Mm…bastu…nu blev jag riktigt sugen…

    kram

Kommentera

