Att visa en bild.

Jo, jo, jag förstår att man inte kan skriva att man har klippt sig och sen inte visa en bild. Eller tja, det gick ju uppenbarligen. Men jag förstår att ni dör lite av nyfikenhet där hemma. Så här kommer en bild. Dock med blött hår och flammig som en tomat i fejjan på grund av att vi precis avverkat en förmiddag i badhuset.

Men ni ser ju. Kort, kort frisyr. Fast jag gillar’t! Det är luftigt och skönt.

Helgen har passerat med en helt galen fart. Jag har hängt med D hela helgen och vi har avverkat badhusbesök, kompismiddag med spelkväll, skogspromenad med Emma och Emil, badmintonmatch med Ds kollegor och bara vanligt skönt häng.

Idag ser det ut att bli fint väder, så då ska jag passa på att ställa i ordning på min altan, plantera lite blommor och dricka kaffe i solskenet. Bara vara. Eventuellt ta mig iväg och träna, eventuellt.

Hoppas att ni får en skön dag i dag!

5 responses to “Att visa en bild.

  1. Men gud vad söt du är :) Det passar du ju i så himla bra :) Superfint!!!!!!!! Kanonsnygg!! KUL att se bild! Låter som en skön dag, mycket på agendan, fast roligt :)

    (Öööhhh, vart tog punkter vägen nånstans, existerar dom fortfarande??)

    Kram <3

  2. Det klär dig jättebra med den korta frisyren, jättesnyggt.
    Det låter som en intensiv men härlig helg.

    kram

  3. Vad snyggt!

  4. Passar ju jättebra! Fint! (ligger lite efter med Bloglovin, därav sen kommentar…)

Kommentera

