Off.

Jag känner mig verkligen ”off” idag. Är så grymt trött, lite halvdimmig och har väldigt ont i ryggen. Jag och D var ute på lite äventyr igår kväll, och då råkade jag dra till ryggen på något sätt. I vilket fall så har jag haft grymt ont sen igår kväll. Jag har försökt medicinera bort smärtan, men det fungerar inte så bra.

I morse hade vi världens härligaste himmel när vi steg upp för att äta frukost.

Det såg nästan ut som att himlen brann.

Jag har i vilket fall hunnit med att rensa upp på altanen, och tagit hand om de fina blommorna som blommar.

Massor av krokusar växer i rabatten.

Nu väntar jag bara hem D. Han skulle visst fixa middagen ikväll, så det blir spännande och se vad han har tänkt sig att vi ska äta. Sen blir det nog som vanligt ett avsnitt 24, innan det är dags att sova igen. Men just nu så längtar jag faktiskt efter att få sova!

One response to “Off.

  1. Usch, så jobbigt – känner tyvärr igen mej i det där att man blir trött och dimmig av smärtan. Hoppas att det snart går åt rätt håll! Härligt med vår i rabatten! Kram

Kommentera

