En liten, liten klänning.

 

En liten, liten förklädesklänning blev det sytt i dag. Enkel, fast ändå inte. Söt, och lite gammeldags på något vis. Jag gillar färgerna, hur de inte riktigt matchar, men ändå går ihop sig fint. Och äppelknapparna, de är bland det sötaste som finns!

D är hemma och är sjuk idag. Han åt en gammal kebabrulle igår kväll, vilket han inte skulle gjort. Så han ligger och ojjar sig i soffan lite. Men det blir nog bättre snart.

Nu ska jag ta och fixa lite lunch, och höra om sjuklingen är sugen på något att äta. Annars blir det singellunch, med en bok som sällskap!

7 responses to “En liten, liten klänning.

  1. Vilken fin klänning!
    Och vilken snygg tjej i ny frisyr:-)

    Jag kommer gärna upp och hälsar på som sagt men just nu är det en fråga om ekonomi för mig också. Men det ordnar nog upp sig såsnåningom:-) och om du kommer ner så kan du ju få bo eller sova hos mig! Men eventuellt blir jag med katt och jag antar att det kan ställa till det… Men vi får se hur det blir med den saken.
    Kramar i massor!!

    • Åh! Snart får vi nog tillfälle att ses ska du se :) och då blir det kramkalas och te-party för hela slanten =)

      Världens kram!

  2. Så söt! Gillar de röda äppelknapparna. Har aldrig sytt en förklädes klänning kanske skulle prova för modellen är ju så väldans fin.

  3. Men jisses så himla söt klänning! Ljuvlig! Rött och gult tillsammans är ju så himla piggt och glatt :)!
    Och du passade helt perfekt i din nya friss, kanonfin :)!!

    • Thanks, jag trivs bra i min nya friss, lätt och lättskött, precis som jag gillar’t! Skoj att du gillar klänningen!

Kommentera

