Hemlighetsmakerskan.

Just nu så känner jag mig som en endaste stor hemlighet. Egentligen så har jag så mycket spännande att berätta om, men jag kan inte just nu, eftersom inget utav det är riktigt klart. Men jag kan avslöja att jag varit på ett väldigt spännande och utvecklande möte i eftermiddags med två stycken fina vänner.

Annars är jag mest inne i en tröttperiod. Somnar tidigt och sover gärna en sväng om dagen med. Fast det gör inte så mycket, för jag är rätt pigg däremellan. Hänger lite med systeri och lillkisen. Eller tja, massor, när jag orkar och kan.

Vi kramas i massor. Ossian är mycket mer ”mysig” av sig än han någonsin varit. Kurar gärna ihop sig mot axeln och lägger sina små, små händer runt halsen i en kram. Så mysigt så det gör mig galen.

Och lillskrutten på bilden ovan, Ossian, han fyller ett år på måndag. Fattar ni, ett helt år! Jag tycker det var nyss som han låg där i min famn och smackade förnöjt, rynkade pannan när han blev upplyft och ivrigt letade mat oavsett vilken famn han hamnade i. Och nu ska han fylla ett. Helt galet är vad det är!

I vilket fall så är det kalas i morgon. Så då blir det tårta och bulla, paket och ballonger, lek och stoj – precis som det ska vara på kalas.

Nu ska jag ringa min sjukling till pojkvän och försöka vara lite medömkande, trots att det inte är min allra starkaste sida. Kom igen när du ligger i respirator liksom! Aja, det ska nog bli människa av honom med.

Ha nu en riktigt fin kväll!

5 responses to “Hemlighetsmakerskan.

  1. Ha ha, män och deras förkylningar :) Men lillplutten, ett år?? Vart tog tiden vägen?? Så söt han är.
    Och hemligheter är mysiga, det ska man ha tycker jag. Väntar spänt på avslöjningen ;)

    Kramar

    • Eller hur!! Var tog tiden vägen!? Och ja, jag är nog beredd att hålla med, män och deras ”krämpor” ;)

      Kram!

  2. Spännande med hemligheter!!! Men du vet, det blir som med håret…du kan inte skriva här att du har en hemlis…om du inte avslöjar den så småning om! ;-)
    Krya på sjuklingen, o hoppas att du slipper undan!

    Trevlig helg! Kram

    • Absolut! Avslöjandet kommer, det dröjer bara liiiiite till ;) men ni ska absolut få veta! För det är himla bra grejer :)

      Kram!

  3. Ett helt ÅR!? What! Tiden rusar… TUR att ni tar vara på den så bra. MAssor med Ossian-njut ju :)

    Kram!

Kommentera

