Och lite till.

20120408-083527.jpg

God morgon! Ligger i soffan hos David, dricker kaffe och väntar på att han ska vakna. Ja, David heter han, den allra finaste killen. Som jag tycker så ofattbart mycket om.

Jag åkte direkt från Skåne till påskmiddag hos hans föräldrar igår. Jättemysigt var det. De är en riktig musik-familj, så det blev en riktig konsert till slut med fioler, dragspel och sång. Underbart!

Idag ska vi dels på kalas till min mor, som fyller år, och sen ska vi på påsk-pyssel-knytis till Davids kompis.

20120408-084123.jpg
påskfint vid kärnan i Helsinborg

I fredags hälsade jag på vid finaste Eriks grav. Jag har inte varit där tidigare, sen han dog för tre år sen. Bara 23 år gammal tog den dumma cancern hans liv. Fy fan! Så det var med sorg och smärta jag gick dit, grät, mindes och pratade med honom. Finaste Erik, om du visste vad jag saknar dig!

Det har varit en riktigt skön vecka i Skåne. Det har varit så fint att få träffa släkt och vänner som jag inte träffat på länge. Det har varit fint att köra runt i det Skånska landskapet och njuta. Samtidigt som det var skönt att komma hem igen.

20120408-084752.jpg
Med utsikt över Helsingborg

Glad Påsk på er, fina vänner och alla ni andra!

2 responses to “Och lite till.

  1. Låter som en fantastisk helg/resa! Förutom gravbesöket :(

  2. Va härligt att du verkar må bättre :) Och va underbart :) Jag har också träffat en David i Skåne, visst är det fint där nere! Kram på dig

Kommentera

