Nå.

Nå, här var det inte mycket bloggat. Och inte vet jag vad jag ska skriva heller. Jag har saker jag vill skriva om, men det får vänta. Helt enkelt. För att det inte är riktigt färdigt.

Jag är fortfarande inne i min trött-period och vilar/sover/slumrar mycket. Försöker njuta av nuet och det som fungerar och är fint. Och det fungerar faktiskt. Det blir många filmkvällar med fina D, goda frukostar och sköna promenader. När det inte regnar. Eller han jobbar.

Idag har Emma och Ossian varit här. Vi har varit och köpt en ny vagn till Ossian, ätit mat, sovit, fikat och lekt.

Fy, jag känner mig så sjukt tråkig just nu! Men jag kommer bli roligare. Jag lovar!

Kommentera

