Antal.

Antal loppisar avklarade: En

Antal filmer sålda på loppis: Minst 57

Antal solbrända ansikten: Minst ett

Antal matcher speakade: En

Antal pengar tjänade på loppis: Flera

Antal pengar spenderade på andra loppisgrejor: Också flera

Antal ätna våfflor med sylt och grädde: En och en halv

Antal pannkakor som jag och Ossian åt tillsammans: Tre

Antal ryggar som inte kommer ta sig upp ur sängen i morgon: En, min

Antal härlig dag: En, jättehärlig, jättesolig, jätteuttröttande

Antal minuter det kommer ta mig att somna efter jag skrivit klart det här inlägget och tryckt på publicera: Nå, knappt en

One response to “Antal.

  1. Räkna med min rygg oxå. Efter ni släppt av mig så konkade jag ved och kvistar och dirigerade trädfällning. Sen bad Sanna mig att hjälpa till att mocka hos hästarna, efter det städa diska, bada Ossy och natta honom. Nu är jag så trött att varenda kroppsdel gör ont. Hoppas du sover gott! Natti!

Kommentera

