Livstecken.

Jag tänkte bara att jag skulle lämna ett livstecken. Jag har redan farit hem från Äppelbo, men jag har också hunnit med att jobba lite, lämna hemma och fara vidare på semester. Just nu bor jag och David hos bror min i Linköping och semestrar. I morgon far vi åter igen vidare.

Gårdagen innehöll gokart, god middag och sen följde vi med bror med flickvän till deras labb. Där tog jag mitt första blodprov, på någon annan, min bror, och lyckades på första försöket! Men jag har ju haft lite övning genom att kika på när andra tar på mig.

Nu ska vi strax iväg och promenera med finaste vännen min. Sen blir det stads-häng med bror och flickvän och därefter date med ytterligare en fin vän.

Semester it is.

Kommentera

