Lite bilder, och så.

Alltså, jag tar ganska mycket bilder. Bilder som jag tänker kan användas till bloggen. Men det är sällan jag gör det, använder dem. Så här kommer lite sammanfattningsbilder från de senaste veckorna:

20120505-095034.jpg
Jordgubbar är gott…

20120505-095119.jpg
…och lite surt!

20120505-095237.jpg
Promenad över dim-tunga Äppelbo-vidder.

20120505-095346.jpg
En helt hysteriskt rolig skylt på en felparkerad bil.

20120505-095500.jpg
Choklad är väldigt gott!

20120505-095550.jpg
Übergoda mandelskorpor har inhandlats.

20120505-095649.jpg
Gokart har åkts!

20120505-095740.jpg
Och nu ligger jag och väntar på att ett dropp ska gå in och mormor och morfar ska komma på besök!

4 responses to “Lite bilder, och så.

  1. Åh gumman. Vilka fina bilder. Många underbart härliga matbilder på lilla O :) Kladdig från topp till tå. Som det ska vara när man lär sig äte själv :)
    Tänker så på dig och hoppas att du inte har alltför ont. Och att du inte har allt för tråkigt heller, det tar ju sån tid att bli frisk från något sånt här. Så himla jobbigt, vilken jäkla otur alltså.
    Härliga bilder, fint go-kartkort också :)

    Ha det så bra du bara kan, och hoppas D kunde titta förbi. Tänker fortfarande på din ambulanstur hem, jag satt och skrek högt första gången jag åkte från Östra och hen och det tog kanske 20 minuter. Mins den smärtan än idag. Så din färd kan jag bara drömma om. Not.

    Tusen kramar <3

    • Ja, turen hem var ju inte av det mest roliga slaget, men å andra sidan så är det fruktansvärt skönt att vara hemma!

      Visst är han söt när han äter? Dock inte lika söt att plocka reda på kan jag säga… Men, man är bara barn en gång.

      Kramar!

  2. Du har då fullt upp, min vän!
    Jättemycket krya på dig
    Och en speciell hälsning till din kropp: skärpning!

    Många varma kramar<3

Kommentera

