Att fira.

Jag är med jobb! Kan ni förstå? Det gick bra igår på anställningsintervjun, och de ville att jag skulle börja jobba där. På lördag börjar jag med en kortare introduktion. Så vansinnigt fint!

Jobbet är på en fin camping/park här i Borlänge. Där jag ska jobba med bokning, administration, vara vänlig mot gäster och lite annat smått och gott. Blir fint som snus, det.

Så vi bokade bord på Stationsgatan 1, och firade med en god middag. Jag åt en jättegod sesamstekt lax, och David åt en bit kött. Otroligt gott!

Lax, grönsaker, färskpoatatis och yoghurt-dressing.

Så nu har jag med gott samvete en skön hemma-vilo-dag. Tvättar lite, plockar lite, dricker lite kaffe, ser ett avsnitt 24, pratar lite i telefon, läser en sida i en bok och tar det allmänt lugnt.

Kan ni tänka er, i morgon så ska jag fara till mitt jobb. En mening som jag inte uttalat på jag vet inte hur många år. Otroligt fint ska ni veta. Ett riktigt jobb, som är mitt, som jag ska vara på.

Men i dag slappar jag och dricker kaffe i soffan.

Vilken lycka alltså. Ett jobb!

21 responses to “Att fira.

  1. Åh vad kul! Grattis! Skönt att höra att du mår bättre också, efter alla turer du varit med om på sistone. Lycka till i morgon!

  2. Grattis till jobbet! Jag är verkligen glad för din skull! Finns det någon som förtjänar lycka och glädje så är det du! ♥

  3. Grattis till jobbet Johanna!
    Kramar

  4. Stooort grattis till ditt jobb! Vad skoj!! Hoppas att du kommer trivas riktigt bra :-)!

  5. Superkul, stort grattis till jobbet.
    Ha en riktigt skön helg!

    Kram

  6. Å, va kul att läsa! Stort lycka till! Kramar

  7. Vad roligt!! Grattis. Ha det så roligt på jobbet imorn. :-)

  8. Grattis Johanna! Middag är du verkligen förtjänt av!
    /Ulrika

  9. Så fint jag vill

    Hurrrrrrra! Faaaan vad du är bra! Vad glad jag blir, så himla skoj! Spännande att höra sen! Fira på och berätta gärna om objektivet sen. Kram i massor

    • Jaaaaa! =) Lovar att recensera objektivet lite senare. Är faktiskt lite skeptisk till det, men hoppas att det är något bra!

      Kramar!

  10. Grattis grattis grattis grattis till jobbet!
    <3

  11. GRATTIS GRATTIS GRATTIS tilljobbet. Vilka underbara nyheter :) Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet :)

    Kramar!!!

Kommentera

