Igår.

Igår hade jag en superskönt solig dag med lilsis och finurligt fyndiga lilla O.

Den nya dalahäst-tröjan som jag sytt passade perfekt!

Det här är nya favvo-posen, slänga sig framåt på mage.

Sen drack vi kaffe i solen.

Solade oss lite.

Och någon har blivit lång, och kan öppna ytterdörren själv.

2 responses to “Igår.

  1. Men gud vad han växer….Så himla söt han är. Myspys på hög nivä förstår jag :) När jag såg tröjan först, innan jag hann läsa texten, så tänkte jag: Det där ser ut som en tröja Johanna hade kunnat sy :)

    Kram

Kommentera

