Lycka.

Lycka är när det bara är lite mer än tre timmar kvar till årets sommarpratare släpps.

Så här avnjöt jag flera sommarpratare förra året.

Ikväll ska jag gå igenom listan och boka upp de som jag bara måste lyssna på, de jag vill lyssna på, de jag kan tänka mig att lyssna på och de som jag kanske faktiskt inte är så intresserad av. Lite längtig blir jag allt.

8 responses to “Lycka.

  1. Älska sommarpratarna!!

  2. Ojdå… jag tror jag missade någon sådan som jag ville lyssna på förra året… det hade jag glömt… Ooops! Så bra koll har jag, hahaha!

  3. åh vad spännande!
    tack för tipset!! Måste kolla upp…

    stoor kram till dig johanna – saknar dig här!

  4. Heja sommarpratarna! Jag laddar ner dem och tar med dem på powerwalks, utan mysig blir programmen runt 45 min. PERFEKT :-D!

Kommentera

