Leva i kaos.

Det är det jag gör just nu. Lever lite i ett kaos. I dag går första flyttlasset mot nya lägenheten och samboendet. I morgon sista. Och på söndag kan jag kalla mig för sambo. Det blir fint det.

Fast på söndag så far också David iväg på en resa som varit bokad sen länge. Så jag blir själv i lägenheten första veckan av samboendet. Lite lustigt. Men med tanke på min vilja och drivenhet i att organisera, sortera och städa upp, och Davids brist på det, så är det ganska skönt att han är borta. För husfridens skull.

Och självklart fortsätter jag jobba en hel del på det. I natt var jag hemma kvart i tre från jobb. Men idag är jag ledig, och jag börjar inte förrän klockan tre i morgon eftermiddag.

Hoppas ni har en skön juli-början!

Och glöm för allt i världen inte att lyssna på sommarpratarna. Klara Zimmergren är min favorit hitintills, men även Anja Persson, John Guidetti och David Hellenius har varit lyssningsvärda. Ärligt talat så har jag inte hunnit med särskilt många fler. Men å andra sidan så är man ju så bortskämd med att det är så många, så om någon är lite ”tråkig” så stänger jag faktiskt av ganska snabbt. Fy på mig. Borde ge dem en bättre chans.

Så, sommarpratarna! Do it.

One response to “Leva i kaos.

  1. Lycka till med flytten nu! Och krya på dig med arm och allergiskiten! Jag har lyssnat på Anja och David än så länge. Klara och John är nerdladdade, tillsammans med 17 andra från föregående år. Dem ska jag ta så fort jag får en stund över :-)!

Kommentera

