Både popcorn och godis.

Japp, ikväll inmundigas det både godis och popcorn. Så sugen som jag varit på godis hela veckan. Men har jobbat så dumma tider att jag inte riktigt hunnit handla. Men idag slutade jag vid fyra, och hann då med en tur till affären innan vi (jag och min mor)for ner på sportfältet för att se lite fotboll.

Nu har jag precis haft ett underbart snack med finaste Marie. Spytt ur mig lite av det jobbiga och skaviga. Och fått höra en trygg och välbekant röst. Det gör mycket för välmåendet. Fy fan vad jag saknar mina vänner nere i Götet. Skulle vilja isolera mig med dem på en strand med en drink i handen och bara prata, skratta och vara – i minst en vecka.

Och Ossian, han har tydligen blivit adopterad av en kamel-familj i Furuvik. Stackars Emma och Emil som blivit barnlösa. Och kamelen, han visste inte vad han gjorde när han adopterade vår sötaste lilla tjurskalle. Kanske att han blir tillbaka-adopterad i morgon. Annars är väl kamel-föräldrar inte så tokigt?

2 responses to “Både popcorn och godis.

  1. Jag isolerar mig gärna på en strand med dig och en drink!!!

    <3

Kommentera

