Ljuspunkterna.

Det är fortfarande rörigt, känslosamt, lite ångestfyllt, allergiskt och konstigt. Men det börjar bli lite bättre. Och det finns ljuspunkter i det hela.

20120716-140534.jpg
Som att äta rabarber med socker på farstubron.

Eller som i att ha köpt en alldeles egen första bil! Min, bara min.

20120716-140712.jpg
Eller som att få en ihop-flyttnings-present av pappa-familjen, fylld med massa gott!

Så nu går jag till jobbet med vindruvor och brie-ost packad i matlådan. Lite extra guldkant!

5 responses to “Ljuspunkterna.

  1. Jag hänger nog inte med. Är det din riktiga pappa? Är du vän med honom nu efter det du beskrivit tidigare? Kul att du och killen har flyttat ihop och att det går bra med jobb och allt annat!

    • Ja, det är min riktiga pappa. Och nog har vi haft våra duster, och inte alltid varit såta vänner. Men nu umågs vi ibland, och jag trivs med det. Vi har en mycket bättre relation nu än förr!

  2. Grattis till bilen! Snacka om vuxenpoäng och jobb har du också, grymt ju!
    Hoppas allt trassligt ordnar upp sig!
    Kramkram

    • Thanks! =) Jomenvisst sirru, nog har man gått och blivit en smula vuxen på senare dar ;) Fast inte vet jag om jag är särskilt vuxen ännu. Njej, kanske efter ett giftemål någon gång i framtiden. Och ja, det trassliga kommer att ordna upp sig, måste bara låta det få gå tid.

      Förresten, vad görs nästa helg? Kommer till Götet och har eventuellt (beror på om bilen jag ska hämta går smärtfritt) tid för en fika om du vill?

      Kramar!

      • Klart jag vill!!!
        Kanske på något med utservering så att jag kan ta med frans(min valp). Eller så får han vara hemma en stund men då får vi lite tidspress. Eller hur är det med allergin, kan du vara tillsammans med en hund utomhus? Det löser sig. Så himla kul:-) hoppas verkligen inget strular med bilhäntningen!!
        Kram

Kommentera

