Göteborg.

Saker jag ska göra nästa vecka när jag far till Göteborg.

– Krama en (flera?) vänn/er.

– Hämta en inköpt bil.

– Gå på Bruce Springsteen på Ullevi med de bästa småsyskonen och deras sambos.

– Besöka ett Monki.

– Förmodligen köpa något på ett Monki.

– Äta en glass, och tänka på minnen.

– Åka till ett hav och andas.

– Äta en smörgås och dricka en cappuchino på ett speciellt café.

Det är nog det jag ska göra, och lite till.

2 responses to “Göteborg.

  1. Vi ska också på Bruce, båda kvällarna! Kanske ses i vimlet? :-D

  2. Så fint jag vill

    Men herregud vän! Vilka datum är det som du ska vara i Gbg? Jag är som sagt helt borttappad just nu. Vi åker till malmö imorgon o vidare till landet på tisdag. Vet inte riktigt hur länge… Men vill ju så sjukt gärna hinna träffa dig. Önskar vi kan få ihop det. Vad underbart med Springsteen!!!

    Kramar i massor

Kommentera

